De beste manier om te zien of ActiveCampaign jou kan helpen,
is om het zelf te ervaren. 

De beste manier om dat te doen is met het gratis proefaccount. 

Je kan automatisch en handmatig mails sturen. Automations maken die jouw taken automatisch uitvoeren op het juiste tijdstip. Gepersonaliseerde mails sturen naar een grote groep met dezelfde interesses. Dus gesegmenteerd. (One-to-one marketing). Automatisch een mail sturen naar degenen die op je webshop wel artikelen in het winkelwagentje hebben  geplaatst, maar niet afgerekend. Van bezoekers op je website klanten maken, met behulp van een funnel die de bezoeker gedurende de hele customer journey bedient. De mogelijkheden zijn oneindig.

Dat is niet allemaal te doen tijdens de proefperiode, tenzij je niets anders te doen hebt.
Maar wat je wel al kan doen, daar ga ik je mee helpen.

Je gegevens zijn veilig! Je zit nergens aan vast en vragen geen verdere gegevens.

Wat krijg je bij je proefaccount?

Je proefaccount is een ActiveCampaign Plus versie. (Dit is de meest gekozen versie). Je hebt de beschikking over alle functies. In deze 14 dagen kan je maximaal 100 contacten aanmaken en 100 e-mails versturen.

Je krijgt gedurende je proefperiode elke dag een instructiemail om je kennis te laten maken met ActiveCampaign en je op weg te helpen.

Wat kan je allemaal met ActiveCampaign?

Je kan dus e-mails sturen naar je contacten. Automations maken die voor jou gaan werken, zonder dat je er daarna iets voor hoeft te doen. Bijvoorbeeld het sturen van de instructiemails, zoals je die ook van mij gaat ontvangen als je je hebt aangemeld voor dit proefaccount.

Dat heb ik ook met een automation gemaakt. (Zie de afbeelding rechts van deze tekst). Je hoeft dat maar 1 keer in te richten. Wat gebeurt er dan allemaal?
Nadat jij op de button klikt om dit proefaccount aan te vragen, zijn dit de automatische stappen .

Jouw contactgegevens worden opgeslagen in ActiveCampaign (AC), samen met de datum en tijd en het label voor proefaccount. Je bent dan een contact in mijn AC database.
Je contact wordt toegevoegd aan de automation "proefaccount".
Je contact wordt toegevoegd aan de lijst "Trail AC".
Ik ontvang een melding in mijn mailbox dat jij een proefaccount hebt aangevraagd, inclusief je contactgegevens.
Ik maak dan een AC account voor je aan en voeg de inloggegevens toe aan je contactgegevens. (Dit is de enige handmatige handeling die ik moet doen). Daarna loopt de automation weer verder en ontvang je daar een e-mail van.
Vervolgens krijg je elke dag een e-mail met informatie en instructies die je op weg helpen met AC.
Op het moment dat je proefperiode bijna afloopt, krijg je daar een mail over. Want als je voor het einde van de proefperiode een betaald account neemt, dan worden de gegevens die je in je proefaccount hebt verzameld, overgenomen. Dus je verliest geen gegevens.
Je account zet ik over naar een betaald account. (Dat is ook een handmatige actie voor mij).
Je contact wordt uit de lijst "Trail AC" gehaald en op de lijst "klant AC" geplaatst.
Aan je contact worden de labels "klant" en "Lite" toegevoegd als je een Lite contract hebt afgesloten. En de datum van ingang van je betaalde account wordt toegevoegd.
Je wordt in deze automation aan het eind automatisch overgeplaatst naar de automation "klant AC".

Dit is slechts één voorbeeld van een automation. En die doet zijn werk zolang ie actief is. Of dat nu voor 1 contact is of voor vele contacten tegelijkertijd. Dat maakt niet uit.

Er zijn zo heel veel zaken te automatiseren, zodat jij je handen vrij hebt om te doen waar je goed in bent.


Voorbeeld van het eerste stukje van de automation.

automation-17

Je gegevens zijn veilig! Je zit nergens aan vast en vragen geen verdere gegevens.

>
Secured By miniOrange