Blog - Aveseer Marketing

Net Promotor Score uitleg

UitlegDe Net Promoter Score (NPS) is in 2003 ontwikkeld door Frederick Reichheld als een eenvoudig instrument voor het meten van klantloyaliteit. Dit is gepubliceerd in zijn boek “The Ultimate Question”. Daarin stelt hij dat het traditionele klanttevredenheidsonderzoek vaak faalt. Daarom heeft hij de Net Promotor Score ontwikkeld. Met één cijfer kan je dan zien hoe […]

Aveseer? Hoe spel je dat?

Aveseer

Tja, die vraag krijg ik vaak. Zeker als ik aan de telefoon de naam van mijn bedrijf of mijn e-mailadres doorgeef. Bijna niemand weet wat aveseer betekent. Als je in Word aveseer intikt komt er direct een rode streep van de spellingscontrole onder te staan, dus het Groot Woordenboek De Nederlandse Taal kent het ook niet. Laatst googelde ik op aveseer toen ik de volgende zin tegenkwam in het Vlaams woordenboek:

Senior Marketing Profs On Tour

SMP

Gisteren ben ik naar de 1e bijeenkomst geweest van SMP On Tour. Een kort verslag en een video impressie vind je onderaan dit bericht. Veel inhoudelijke gesprekken gevoerd over marketingvraagstukken en het vak in zijn algemeenheid. Zoals o.a.: Gebruiken we in 2020 nog schoolboeken? Hoe zullen de winkels er over 5 jaar uitzien? Inspirerende sessies […]

Aveseer Marketing helpt

klanten werven met marketing

Marketing waarmee je vooruit gaat.   En iedere ondernemer stelt zich regelmatig de volgende marketing vragen:   Hoe kom ik aan nieuwe klanten?   Hoe zorg ik ervoor dat ze ook klant blijven en dat ik er aan verdien?   De marge loopt terug. Er moet wat veranderen want anders gaat het niet goed komen. […]

>
Secured By miniOrange