februari 22

ActiveCampaign is nummer 1 in afleveren van e-mails

0  comments

ActiveCampaign is nummer 1 in afleveren van e-mails

Wist je dat een stijging van 1% in de afleverbaarheid van e-mails veel geld aan inkomsten zou kunnen betekenen?

Houd rekening met de impact van omzetverlies als je e-mails de inbox van je contactpersonen niet bereiken:

1.000 abonnees x 90% leverbaarheid x 1% conversie x €100/product = €900 omzet

1.000 abonnees x 80% leverbaarheid x 1% conversie x €100/product = €800 omzet

1.000 abonnees x 70% leverbaarheid x 1% conversie x €100/product = €700 omzet

1.000 abonnees x 60% leverbaarheid x 1% conversie x €100/product = €600 omzet

Hierboven zie je een voorbeeld van omzetten die je behaalt en minder worden als de afleverbaarheid van e-mails ook minder is.

In de competitieve wereld van e-mailmarketing is afleverbaarheid de spil van je succes. Met ActiveCampaign behoren dergelijke uitdagingen tot het verleden.

Want ActiveCampaign is nummer 1 wat betreft afleverbaarheid.

ActiveCampaign, toonaangevend op het gebied van e-mailmarketing, zorgt voor hyper gepersonaliseerde berichten. Hierdoor bespaar je tijd, stimuleer je de leadgeneratie en neemt de conversie toe.

Uit de recente erkenning door Emailtooltester.com als de nummer 1 op het gebied van afleverbaarheid van e-mails, blijkt dat ActiveCampaign-e-mails ruim 8% vaker worden afgeleverd dan door de gemiddelde tool.
Afleverbaarheid ActiveCampaign

Klaar om je ROI een boost te geven? Ervaar de #1 afleverbaarheid met ActiveCampaign

Loved this? Spread the word


Over de auteur

Eigenaar Aveseer Marketing.
Specialismen: Strategie en Digital Marketing.
Certified Partner van ActiveCampaign

Wim Kusters

Related posts

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Schrijf je in voor mijn nieuwsbrief!

>
Secured By miniOrange