Wist je dat een stijging van 1% in de afleverbaarheid van e-mails veel geld aan inkomsten zou kunnen betekenen?
Houd rekening met de impact van omzetverlies als je e-mails de inbox van je contactpersonen niet bereiken:
1.000 abonnees x 90% leverbaarheid x 1% conversie x €100/product = €900 omzet
1.000 abonnees x 80% leverbaarheid x 1% conversie x €100/product = €800 omzet
1.000 abonnees x 70% leverbaarheid x 1% conversie x €100/product = €700 omzet
1.000 abonnees x 60% leverbaarheid x 1% conversie x €100/product = €600 omzet
Hierboven zie je een voorbeeld van omzetten die je behaalt en minder worden als de afleverbaarheid van e-mails ook minder is.
In de competitieve wereld van e-mailmarketing is afleverbaarheid de spil van je succes. Met ActiveCampaign behoren dergelijke uitdagingen tot het verleden.
Want ActiveCampaign is nummer 1 wat betreft afleverbaarheid.
ActiveCampaign, toonaangevend op het gebied van e-mailmarketing, zorgt voor hyper gepersonaliseerde berichten. Hierdoor bespaar je tijd, stimuleer je de leadgeneratie en neemt de conversie toe.
Uit de recente erkenning door Emailtooltester.com als de nummer 1 op het gebied van afleverbaarheid van e-mails, blijkt dat ActiveCampaign-e-mails ruim 8% vaker worden afgeleverd dan door de gemiddelde tool.
Klaar om je ROI een boost te geven? Ervaar de #1 afleverbaarheid met ActiveCampaign